THANK GOD IT'S SUNNY!

gud vilken härlig dag! den här slår till o med tisdagen för någon vecka sen. det är hur varmt som helst ute och solen steeeker. har nyss kommit hem från en stadstripp med ewe, vi tog oss en subway macka sen satt vi ute i solen o åt mjukglass.. sommaaaarkänslor kan jag lova! nu ska jag snart iväg igen, till stan o träffa min boyfriend. sen ska vi gå på giffarna, vinner dom inte kommer jag bli sur. men det kommer de förmodligen inte göra mot kalmar, aldrig gjort det förut =/ men man vet aldrig, COME ON GIFFERS!!

image404


Kommentarer
Postat av: Jollan

Vädret påverkar oss verligen mer än vi tror!
Häääärligt med vår! :)

KRAM!

2008-04-19 @ 14:59:26
URL: http://jollanlovecarola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0