vår kärlek är en glöd som aldrig ska kallna

efter en stanrunda med carrou som var rätt lång, men rolig, åkte jag hem o slappade sen tog jag o hanna bussen till bydalen  o mötte andreas o hans kompisar. var hemma hos per o bara tog de lugnt sen drog vi in till stan o blev inte så mycket mer med det. på bussen när jag skulle hem var det en läskig kille som pratade engelska med mig, som tur var skulle jag av precis när han bad om mitt nummer så jag drog till med ett "No...sorry" också hoppade jag halvspringandes av bussen, hade han också klivit av hade jag blivit livrädd. nu har jag nyss sett en film, snart ska jag sova. imorgon vet jag inte vad jag ska göra på dagen, på kvällskvisten ska jag iaf på middag hos farmor, andreas ska med så det blir såklart bra!:)

Each time I go away, the distance gets longer
But it makes us stronger
I have found a dream, a dream that i can call my own


image420
.. nothing can take
you away from me


Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg!

2008-04-27 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0