wierd day

igår var det skönaste dagen på länge, hur soligt o varmt som helst. jag o hanna gick ner på stan på den långa rasten, gick på coffee house o jag köpte en soft ice drink o hon en latte, gick till ip o såg giffarnas träning i solen. hur skönt var det inte :o vilka sommarkänslor man fick alltså! sedan var vi med klassen på st, jag emil o hanna vann nån tävling där, tyvärr fick vi inget pris ;) otur, haha! nu kom jag precis hem från stan, varit där med elin o det var såklart hur roligt som helst med min gosis. andreas kommer snart hit, han ska hjälpa mig med skoljobb, datorn också ska vi väl se nån film o så. tur jag har han, han är liksom mitt allt :) sen ska han sova här inatt också. jag ska ha lektion imorgon på bollsporten, halv nio o då ska jag köra stenhårt med mina kamrater (h) nej då det ska jag inte. idag har det varit en konstig dag :o mycket konstig. började med italienska, då sa vår italienska fröken till oss att stanna efter lektionen, och hon dömde ut mig totalt o sa att jag inte hade det lätt i skolan o blablabla? vad hade jag gjort för fel haha :o och att jag bara lär mig om vi får höra någon sång eller saker som jag tycker är roliga, men hon fick sig iallafall klart för sig att så var det inte, dumming! det var nog bara för att jag sagt till henne sjuttio gånger att man inte lär sig ett dugg av henne, men det är inte så konstigt när hon lär oss ord som "bitar utav en kronärtskocka" innan jag ens kan säga hej på italienska? wierd. sedan hade vi bad, det var väl roligt o var väl inge konstigt med det, sen kom naturen o då fick jag anklagelser från halva klassen som var där att jag var så "sur"? men hallå, bara för att det går en sekund utan ett leende som går runt halva huvudet så betyder det inte att jag är sur, det har inte de riktigt fattat än ;) men jag var väl lite småtjurig, varför vet jag inte. jag säger som hanna, alla har sina mindre bra dagar! sen var jag o elin på apoteket, då var kärringen i kassan seg så då bad jag henne skynda sig lite för vi hade väntat i en kvart, då säger hon "men jag ropade ju på dig" då sa jag "jaha, jag tyckte väl att du gjorde det! ojdå ursäkta" då slänger hon ur sig en kommentar "Ja, eller du sket väl bara i det" JA men absolut, jag ville gärna vänta en timme extra, eller vad tror hon? oj vad jag skriver nu, nog om det, nog om allt. hej då! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0