you get what you give

igår möttes jag o andreas på stan runt fem, gick runt en liten stund sen drog vi till sporthallen o kollade på hanna då hon simmade. hon tog svenskt junior rekord, grym min darling är alltså! sedan åkte vi hem till honom, tog det lugnt sen tog vi en prommis ner till city gross o köpte godis, isglass köpte vi också även fast det var kallt ute, men gott är det alltid med en twister, love it =D sedan var vi bara hemma hos han o gosade, somnade rätt sent gjorde vi. imorse vaknade vi, klev upp o sen åkte vi nästan direkt till ip för han skulle kolla upp sitt knä igen. det var lyckat eftersom jag fick träffade på lustig en sväng, plus att det inte var någon större fara med hans knä :) jag var så hungrig så var inte på världens bästa humör, stackars andreas som får stå ut med mig ibland alltså haha. sedan tog vi bussen till min farmor o var där o var social nån timme, hon skjutsade ner oss på sporthallen o vi kollade på innebandy där som inte slutade allt för bra men min dag var inte förstörd för de =D ikväll har jag tagit en prommis till stan med carrou, vi åt lite gosaker o louise kom o joinade oss efter ett tag också. det var mysigt, nu ligger jag i sängen och ska sova snart.. andreas min prins, vart är du när jag behöver dig? :( god natt på er.

image396

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0