återträff

idag på dagen när jag o andreas hade vaknat åkte vi med annelie o köpte färg till mitt rum, fick bli "caffe latte" färg, jag är verkligen ingen inredare o inte ett dugg intresserad av sån skit så jag bara tog någon ^_^ haha. nu har jag nyss varit på "återträff" med det gamla laget, o gamla tränarna elisabeth och helena! det var hur mysigt o roligt som helst. det började att vi spelade lite brännboll, sedan vidare till juniskärs café o pratade gamla roliga minnen o åt en blandsallad gjorde jag =D gotta. blev även en hel portion pannkakor över eftersom agnes skulle åka på match, några av de satt fint i min mage! sedan upp mot helena igen där vi fick glass, sen fick vi även en present var där det var en puma hoodtröja o även en adidas träningströja! så snällt, de är så gulliga o jag saknar verkligen det laget o de tiderna. det var så grymt roligt, o nu blev de lite småsorgligt eftersom vi inte haft någon riktig avslutning sedan vi gick över till jim's lag. det första jag gjorde när jag kom hem var att trycka i mig lite grilladkyckling, melon o sånt gott. mami hade köpt hem så det gick ju inte att motstå. nu ska jag snart ner på staden o träffa min man som varit på sin första innebandy träning på länge, duktig ponk! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0