dagens

Dagens humör: Mycket bra
Dagens frisyr: Uppsatt i en hästsvans för en gångs skull
Dagens klädsel: Andreas mjukisbyxor o ett vitt linne, slappt!

Dagens vill ha: Värme
Dagens längtan: Cypern
Dagens beroende: Andreas
Dagens tråkigaste: Inget har varit tråkigt. Eller jo, andreas åker till gävle över dagen!
Dagens personer: Hanna, jag hoppas det kommer gå galant för henne på os!!!
Dagens händelse: Vaknade hos älskling, hemma o ta det lugnt, myskväll med sanna
Dagens skratt: När lollo visade mig en blogg, det verkar som en viss person tog åt sig "lite" när det inte ens var menat till henne x) men hon får gärna tro att jag bryr mig om henne =D haha. att jag ens ödslade tid o kollade
Dagens onyttiga: Har inte ätit något onyttigt, så det får väl bli att jag inte orkade gå från bommen o fick skjuts då.


Kommentarer
Postat av: lollo

yey jag gav dig dagens skratt ;) men jag måste erkänna att det var lite skoj, maha! ja du får skylla på mig att jag ens visade dig bloggen.. flåt :$

2008-08-10 @ 12:13:53
Postat av: lollo igen

å hurru! jag fattar inte varför du skulle vara svartsjuk? :D

2008-08-10 @ 12:17:09
Postat av: emily

haha skitsamma ^_^ bryr mig verkligen inte. slutpratat om de tack =D

2008-08-10 @ 12:29:48
URL: http://eemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0