fynd

Idag åkte jag, andreas o wilma in till stan runt ett tiden. Andreas stack ganska tidigt ifrån oss för han skulle träffa en kompis så vi gick runt o kikade själva. träffade ganska mycket roligt folk som man inte sett på ett tag, också ett äckel jag inte vill se alls ^_^ haha usch.. sedan gick vi på coffee house o tog en soft ice drink, min snygging satt där också så fick lite tid o kika på han emellan åt! =D efter stan åt vi kinamat, sedan hade jag match. vi spelade mot heffners, och vi förlorade. hatar att förlora, men vi var rätt slö så vi var väl värd det ^_^ ne så ska jag inte säga. MEN iallafall, ska ta mig något att äta nu sen ska jag nanna i tid för jag är trött i kroppen trots de inte blev nån toklöpning för mig idag =) jag har ju trots allt bara tränat 2 gånger på typ en månad nu, inte konstigt jag inte har nån kondition. men det fixar sig nog framöver.

idag har jag fyndat rejält, jag hittade ett par byxor som hade kostat 300, sedan blev de nersatta till 150, sedan till 100 typ, o sist men inte minst 50 :o när jag kommer till kassan o ska köpa byxorna som var liknande chinos, så är det tydligen halva reapriset o fick endast betala en ynka tjuga för de.. snacka om värt, fram med solen o sommarn nu för jag har massa oanvända sommarkläder jag vill ha på mig =D

jag saknar min hanna, som är på os nu. det börjar imorgon tror jag o jag håller verkligen tummarna för min stjärna! när hon kommer hem, o skolan börjar, då är de vi två igen. Jag längtar efter henne jättemycket:) hoppas det går bäst för henne *lycko-spark*


Kommentarer
Postat av: stephie

ha en bra dag!=D

2008-08-08 @ 14:09:23
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0