gif-hammarby

igår blev det en riktig myskväll för min o sannas del. vi möttes vid ica, köpte massa gosaker o såg på film hela kvällen. vi började med boys don't cry, jag älskar den filmen. sett den förr, men den är jättehemsk. sedan såg vi på en vampyrs bekännelse med brat pitt, tom cruise, kirsten dunst o antonio banderas. inga dåliga skådespelare men filmen var inte så bra så efter en timme slog vi av o la oss o sov då klockan bara var någon minut efter elva. vi var riktigt trötta så vi låg o snackade kanske en timme sen somnade vi. vi sov tolv timmar inatt, det kändes som det behövdes =) klev upp o åt lite frukost sen åkte hon hem o jag hem till min mamma. nu ska jag vara här någon timme, sen är det gif match ikväll! de möter hammarby som inte förlorat på nio matcher, snälla säg att det blir förlust för de idag ^_^ hata hammarby, älska gif! =D det é så det ska va'


minus lustig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0