inställt

Några tappra svar fick jag på det förra inlägget, konstigt då bara att det visar på statistiken att det är mer än tre gånger så många som läser, antingen är de den som krånglar eller så är det nån liten tjuvläsare som inte vågar visa sig kanske =D maha. Anledningen till att jag inte gav ifrån mig ett enda knyst igår var att det var en dålig dag, punkt slut. Ne men den sög verkligen, jag var sur hela skoldagen, ledsen hela kvällen trots att min man var brevid mig. Han tröstade mig som tur var, det är bara han som lyckas med det :) Imorse klev jag upp tidigt o drog på mig regnjackan o gav mig ut i spöregnet till skolan. Vädret kan inte bli så mycket värre, OKEJ för snö o halt, men regnet hatar jag! slask likaså.

Efter skolan träffade jag andreas o vi gick o åt. Efter det när det var ungefär en timme till samling gick jag runt med ewe o anki o fördrev tiden innan jim skulle komma o hämta upp oss. 2 ynka minuter innan han skulle hämta oss o vi var på god väg fick vi ett sms att matchen är inställd. Gissa om vi blev less? Speciellt stackars anki som väntat på stan sen 12. Jag hatar regn som sagt, jag som var spelsugen o vill få den där matchen gjord nu eftersom den blev inställd förra torsdagen också. Efter ett tag kom sandra o joinade oss o vi var 4 lessa själar på stan, kom precis hem. Ikväll hade jag tänkt vara duktig o rensa min garderob, nå mycket mer än det ska jag väl inte göra antar jag.


Kommentarer
Postat av: marie.m

Aldrig roligt med regn..:(

2008-08-28 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0