It's time for you to read the signs

Igår kom majsan till mig, vi såg först på en film som hette wanted med morgan freeman o angelina joline, den var riktigt bra =D sen såg vi på sex and the city filmen igen, eller maja såg den jag somnade ^_^ busade o käkade bär hela kvällen gjorde vi, det var roligt:) sen slocknade vi. älskar att vara med min busjänta. idag har jag slappat sen har jag tränat med min onda nacke, värken vill aldrig lägga sig.. snart ska jag bege mig mot bommen o hämta andreas, då ska vi åka o köpa ben&jerrys det var ett tag sedan sist! =D tror vi ska våga oss på "baked alaska" eftersom vi provat de flesta andra.. MUMS! synd att det är så dyrt bara.. apropå pengar har jag fått in min lön idag, ÄNTLIGEN säger jag bara. Jag var bombsäker på att jag skulle få runt 4500 men nu har det kommit in ca 6100 på mitt konto, jag är lycklig :') maha. Fast jag ska sätta undan mycket av det till en framtida utlandsresa, om det blir med andreas i år eller maja nästa år vet jag inte. Blir väl både och hoppas jag på =) Jag älskar att åka utomlands, det finns verkligen inget bättre. Jag vet inte vart jag vill åka, Cypern lockar igen men jag har varit där 6 gånger nu så det vore ju skoj att prova på nå nytt också, Grekland vill jag till också men där har jag varit 2 ggr o är typ likadant som Cypern.. Jaja, vi får se :-) Nu ska jag kila iväg på min blå fara, önskar att det vore en bil o inte en fjuttig moped.

Jag höll på att glömma det viktigaste, MIN HANNA ÄR HEMMA FRÅN OS! jag hoppar o hurrar verkligen av glädje :D imorgon ska jag träffa henne o på måndag börjar skolan o det är enda anledningen till att jag längtar, HANNA HELA DA'N VARJE DAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0