min helg

Jag har hunnit med ganska mycket idag känns det som även fast klockan inte ens är halv tolv än. Jag o andreas klev upp tidigt för han skulle åka på match, då åkte vi ner med rasmus som precis fått körkort, o jag tog bussen från stan. har varit hemma ett tag nu o funderar på att slå på en film eller något.

I fredags på dagen var jag på stan. åkte in i bra tid o träffade sanna. gick runt med min pärla i några timmar. vi satte oss också för ovanlighetens skull på coffee house ;) sedan hade jag träning o efter den åkte jag till armsjön. åt god mat, sedan åkte jag andreas emelie o jens ut med båten o fiskade ^_^ jag hatar att fiska, så jag satt mest o inte hade något tålamod o halvsov. när vi kom i land tog vi de bara lugnt sedan åkte jag o andreas hem till mig o såg film. P.S i love you såg vi, jag bara älskar den filmen! så den tipsar jag om =D igår drog vi in till stan o såg på drakbåtsfestivalen, patronerna paddlade o blandannat pappa då men de förlorade deras andra lopp så de gick inte vidare. jag o andreas åkte hem till honom, lagade middag senare med emelie o hennes kompis didrik. det blev grillad fläskfilé o potatisgratäng o massa mumma :) sedan blev de bakande o singstar hela kvällen. innan vi skulle sova satt jag o andreas o sjöng lite duett, men man blev oftast fnittrig eftersom att det lät så bra så det blev löjligt ^_^ tro det eller ej! ;)

ikväll tror jag att sanna kommer till mig, det blir myskväll för våran del! imorgon är det gifmatch, det är den första matchen jag ser utan micke lustig på skitlänge. kommer kännas konstigt att inte se min högerback springa där på kanten :( buuuhu.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sugen på en ny design till bloggen? Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna en design :) Var gärna med och delta, om du vill! Ju fler kommentarer du skriver, ju större chans har du att vinna.

2008-08-10 @ 11:55:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0