misslyckad klippning

matchen igår vill jag helst inte prata om, de flesta förstår varför ^_^ hammarby gjorde ett mål i sista sekunderna, varför händer alltid det här giffarna? :o idag har jag o andreas slappat hela dagen, kom hem från träningen för ett tag sedan o ska snart åka iväg till min älskling :) vi ska väl bara gosa hela kvällen.

min mamma lekte frisör igår efter timmar av tjat från mig, mitt hår var så otroligt slitet i topparna o det är ju inte så konstigt jag hade inte klippt mig sedan FÖRRA gatufesten :o det är helt sjukt, över ett år sedan. jag hatar att klippa mig, blir alltid missnöjd. vill ha mitt långa slitna hår ^_^ så nu är jag korthårig, eller.. kort för att vara mitt hår. hon klippte ungefär 1 dm, det behövdes men jag hatar det. slingade också håret lite ljusare, det känns mer åt det gula hållet nu fan för det. det blev helt enkelt en misslyckad klippning o färgning (förlåt mamma det var inte ditt fel<3) så det blir väl frissan framöver o få lite bättre färg på mitt hår, ja tack! imorgon ska jag köpa färg till mitt rum på dagen, på kvällen är det en lite försenad avslutning med det gamla fotbollslaget, tror ni jag saknar det dåligt? =| helt sjukt.. DET VAR TIDER!

nu har jag fått min micke lustig tröja också, eller köpt. i love it! bild på den kommer väl framöver, nu ska jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0