we're all the winners

Igår steg jag upp tidigt o åkte till match ända till alby ^_^  Vi vann med 3-0, det var vi värda för vi var verkligen mycket bättre än de o ägde matchen. De hade inte en enda målchans, de gjorde ett självmål o resten är historia.. vi vann iaf =D så det blev ett stort leende på vägen hem mot sundsvall igen. När jag kom hem gjorde jag mig klar o åkte in o träffade andreas i stan. Vi gick på restaurangen källar-krogen och älsklingen bjöd på middag :) Det blev black and white, och till efterätt vaniljglass o chokladsås! det var riktigt gott. Sedan åkte vi hem till honom, jag somnade före 21 så han väckte mig en stund efter det o berättade hur pinsam jag var för att jag somnade så tidigt.. :( Då blev jag pigg igen o vi såg på film sen slocknade även han :) Min gos.

Imorse låg vi o drog oss jättelänge. Sedan såg vi klart på "Humor på tv4" o klev sedan upp o tog en dusch. Jag åkte o hämtade upp Hanna o vi åkte på birsta o såg på Ola svensson som uppträdde. Han var grym! ;) Gick runt en sväng sen åkte jag hemöver. Kom hem från Maja för ett tag sedan, vi såg någon film med Paris Hilton, den hette "Pledge this" SE DEN INTE FÖR GUDS SKULL. Den föll inte i min smak iaf, pinsam film. Nu ska jag packa de sista för jag åker till far imorgon, sedan ska jag sova i tid.. (brukar låta så) go' natt!


vad håller de på med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0