rain

Jag har ingen motivation alls att skriva blogg ^_^ det är tråkigt tycker jag.. Och desto tråkigare är det nog för er att läsa vad jag gör hela dagarna, jag har ju inte direkt någon modeblogg o visar "dagens outfit" o grejer som alla andra. Jag önskar att jag var lika aktiv men icke. Jag är med andreas hela dagarna, om jag inte är med han så tränar jag, går på stan, eller är med kompisar. Men eftersom mina närmaste som jag umgås mest med varit borta hela veckan så har jag inte kunnat vara med de, maja o sanna har varit i sthlm o hanna i peking o carrou i kreta ^_^ jag var på stan med rosanna i veckan iaf, de var riktigt trevligt, hon är go! :) Jag kom hem från min man för ett tag sedan, ska träna ikväll sen kommer maja till mig.. Jag har saknat min babe som varit i sthlm! =) så vi ska väl ha en tjejkväll o prata goja! Den här veckan som varit har varit rolig, men jag har inte haft en bra vecka. Jag har varit sur o konstig o fått för mig knepiga saker hela veckan, vet inte vad det varit med mig. Men så får man vara ibland faktiskt, så nu är det en ny vecka o det här är sista sommarlovs veckan, den ska jag utnyttja o hitta på roliga saker har jag bestämt!

regn regn o åter regn, det går inte att beskriva hur deprimerad o less jag blir på det. BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0