speciell dag

Idag har jag varit på stan med andreas, hans farmor o farfar. vi gick runt o kikade, åt lunch på charm. Jag lämnade tillbaks ett par svarta chinos jag köpte här om dagen, jag trivdes icke i dom! Andreas köpte ett par ursnygga byxor på mq också efter att han fått in sin lön idag, jag tyckte att JAG fick mycket i lön men min karl fick 17 000 ^_^ jag är avundsjuk.

Idag är en mycket speciell dag på många vis.. min bästa vän, fyller hela 18 år. min lilla maja fyller vuxen =) tyvärr kommer jag inte hinna träffa henne idag, men det blir framöver. Det känns helt sjukt att hon fyller 18, nu får hon göra vad hon vill den lilla lyckosten! =D massa grattis till min älskling. Idag har också jag och andreas 7 månader, och jag blir bara kärare o kärare :)

Dock är detta en tråkig dag, jag ska träna vilket jag inte har lust för alls just nu. Sedan ska jag väl bara ta det lugnt o ladda inför skolan imorgon, vi börjar klockan ett så tack o lov för sovmorgonen iaf. Längtar lite att träffa de i klassen o så, speciellt Hanna såklart! Det kommer bli underbart roligt att vara med henne varje dag nu igen, har blivit alldeles för lite i sommar. Jag hoppas iaf på att andreas kommer förbi mig ikväll så jag kan pussa på honom mer idag.


grattis älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0