spid07B

Skoldagen o träningen avklarad! Träffade hanna runt tolv tiden på stan, gick runt o kikade lite sen gick vi upp mot skolan o träffade våra classmates. ettorna i spid bjöd oss på tårta, wey! nu heter våran klass "spid07B" eftersom vi var ettor år 07. Jag vill inte heta så:o jag vill heta "spid2B" det låter mycket större 8-) Sedan hade vi mentor samling o sedan slutade vi. Jag gick på stan med andreas en sväng sen åkte jag hem. Kom hem från träningen för nån timme sen, jag har som sagt blivit en nörd som längtar till träningarna nu. Så har jag ALDRIG varit, men det går väl över efter den här veckan antar jag ^_^ har iaf match på torsdag mot lucksta o jag blev kallad igen, thank god for that. Det är väl kanske bara för att vi har ont om folk för en gångs skull, men roligt äre ändå! =D

Nu ska jag snart åka iväg till min man. Sover där o åker med Hanna till skolan imöra! Vi börjar tio över tio, har engelska (INTE MED ELSIE VI SKA INTE HA HENNE NÅ MER!!) sedan har vi matte B som vi också har en ny lärare i, det hurrar inte jag för, jag tyckte jennie var bra! tack o hej


då kör vi igen, spid07B ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0