stockholm

Hjälp vilken dålig uppdatering! Ni får ursäkta, jag har haft fullt upp. Jag har kommit hem från stockholm, det gjorde jag i torsdags kväll. Jag fastnade alltså inte i huvudstaden även fast man hade stor lust att stanna kvar. Jag o min älskling hade det underbart, vi bodde nära stan i nacka i ett gudomligt område. Vilka hus det fanns alltså, palats skulle jag snarare kalla det :o sick. Vi var inne i stan o shoppade nån dag, var på grönan där min älskling vågade åka trots sin stora rädsla ;) på slutet var de han som tvingade med mig i alla, när jag nästan var spyfärdig av allt snurr. åkte som vanligt de mesta förutom fritt fall o uppskjutet, jag har ett mål i livet o de är att aldrig åka de där hemska karusellerna, hur kan man utsätta sig för sån höjd frivilligt? =| ne, aldrig i mitt liv. Vi åt gott, två kvällar på kungshallen där vi åt kinamat den ena o tacos den andra. Sista dagen åt vi det godaste, vi åt på en restaurang jag kommer gå till varje gång jag är i stockholm. kommer tyvärr inte ihåg vad den hette, jesse's någonting o då menar jag inte den lilla kiosken i lilla njurundabommen =D det var gudomliiiiiigt, vi åt kött o till efterätt åt jag mjukglass, man betalade 49:- o fick ta hur mycket man ville, det fanns inte lite o välja på om man säger så... mums! Jag har mycket o berätta om stockholm, men det orkar jag inte.. Det var iallafall grymt underbart roligt:)

I fredags var jag med majsan, jag promenixade med mamma in till stan o sen vidare hem till majsan. Var med henne o mor hela kvällen, vi är det nya "gänget" eller vi tre har hängt i många år.. haha! dock känns det som min bästa vän endast är med mig för att vara med min mamma :( nerå, men nästan ;) vi slumrade sedan efter en bra film o mys. På morgonen åkte jag iväg ganska tidigt med andreas, vi åkte o såg hans systers match. sedan in till stan o träffade maja o mamma som roat sig hela morgonen. Vi satt o fikade på afmidor o sedan åkte vi hem till honom o åt god mat. Jag älskar att äta där, med hans älskade familj o ett plus i kanten är att maten är utsökt ;) Sen gick vi på bio, the dark knight. Jag tyckte den var skitbra, älskar batman. Var lite hemskt att se heath ledger, förstår inte att han är död. Kändes lite läskigt. Sedan drog vi hem o sov, vi promenerade faktiskt o det är en bra bit till bosvedjan =D duktigt. Igår såg jag andreas match, de vann med 4-0 o han var duktig! Sedan tog jag de lugnt sen kom min pys till mig, vi såg på as good as it gets (livet från den ljusa sidan) det är världens sötaste hund med i den, köp en sån åt mig tack.

Idag har jag o andreas promenerat till stan, drack en soft ice drink där som är som en drog för mig, o ni kan vara lugna det är ingen alkohol i den jag är ingen alkis =D sedan har jag tränat. vad kvällen består av vet jag inte, tydligen har andreas nå lurit på g. det här blev ett alldeles för tråkigt o långt inlägg men här har ni mina senaste dagar ;) bilder kommer i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0