"tur att helgen är lång"

Skolan idag bestod inte av så mycket roligheter ^_^ kanske några. på lunchen gick jag emma ewe o tessan på coffee house o tog en fika, när mattelektionen började så hade hanna fått någon konstig idé för sig att få vår nya lärare jörgen att hata mig, hon lyckades! det första han sa till mig var "tur helgen är lång" när han såg vilket tal jag var på. sedan blev jag knäckt när jag hade mobilen i handen o ursäktade mig med att jag behövde miniräknare, då kollade han på mitt papper o sa "kan du inte räkna 3 gånger 2 i huvudet?" pinit emily.. (jag smsade för den som inte förstod det). sedan sa han massa mer taskiga saker o allt är min hannas fel, jag ska nog ge igen busis! =D efter skolan var jag o sanna på stan, shoppade lite o tog en fika, soft ice drink för min del som vanligt. Ikväll har jag, andreas o maja joinat min mor o hennes förfest här hemma. Blev mest trubadur sång som andreas stod för o god mat, massa skratt också, vi hade helt enkelt roligt =D nu har maja pyst iväg o min man har som vanligt somnat innan vi ska gå o lägga oss. Han ligger där o snarkar så nu ska jag hoppa på han lite.

Imorgon ska jag upp tidigt, eller idag:o om några timmar. Jag har match i alby, coach kommer o hämtar upp mig kvart i tio så jag måste vara redo o klar då ^_^ Drygt o åka långt, så jag hoppas vi vinner. På kvällen har andreas nå skumt på g, blir nog mysmiddag på nån restaurang i stan iaf. Kanske tittar förbi en sväng hos maja också, hon ska ha party för sina vänner o jag är självklart bjuden eftersom jag är hennes bästa *stolt*. God natt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0