what a night

Inatt var en hemsk natt, ett tips är att se inte filmen "när lammen tystnar" innan ni ska sova. Jag o andreas slog på den vid tolv snåret men han somnade hela tiden o jag hade fullt upp med att väcka han i två timmar i rad, klarar inte av att se den filmen själv. Filmen slutar inte direkt bra, sorry för er som inte sett den men den slutar inte med att äckel hannibal dör iaf ^_^ så det gjorde inte saken bättre.. när vi gosat ner oss efteråt o jag var vettskrämd så somnade andreas, o jag ligger kvar o hyperventilerar av rädsla en timme kanske sen somnade jag. vid fyra tiden ringer då någon dåre till mig med nån äcklig dialekt o jag ger luren till andreas utan att ens tänka på det, då blev allt ännu värre o jag kunde verkligen inte somna. Så du som ringde, du lyckades verkligen om det du ville var att skrämmas.. hö-hö idiot! så jag tvingar med mig andreas upp o leta igenom huset, när vi lägger oss så är han irriterad för att lampan är på men jag vägrade släcka den. Det slutade iallafall med att runt fem tiden på natten/morgonen släcker han lampan, håller om mig o vi somnar. Happy ending =D

Igår skulle vi egentligen haft match, men den blev inställd pga regnet. Vi skulle spela mot lucksta o jag var faktiskt ganska peppad för att springa mycket för en gångs skull, men det blev ingen då såklart. Är match imorgon också men vet inte om jag är kallad, det får vi reda på ikväll antar jag. Nu har jag ont i halsen o har lite smått feberfrossa :( blä. Har träning ikväll sen åker jag till min älskling.


Kommentarer
Postat av: lisa thelander

men;o stackare!! sötnos =D

2008-08-22 @ 15:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0