16 december

Sitter på skolan o har precis haft betygssnack i svenska C. jag fick ett vg men har en uppgift kvar att göra, tyvärr. Frågan är när jag ska ta mig ork o tid o göra den? Eftersom min nacke värker ska jag snart gå ifrån skolan, sätta mig på waynes ett tag med andreas sedan gå o kolla på julklappar med han o hans syster. Skickade in en uppgift till engelska läraren igår (jag o therese var den enda i klassen som gjort den) men såklart får jag ett mail tillbaks hur misslyckad den var ungefär. Att jag förstått uppgiften fel? Vi skulle skriva upp 10 ord vi inte kunde o översätta de, jag tror inte det är mig det är fel på faktiskt.. Tur jag slipper henne idag. ÅH nog pratat om kärringen. Cya =D

Kommentarer
Postat av: H

allt hat på monica......... slipper henne snart!

2008-12-16 @ 12:07:24
URL: http://westrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0