50-tal

Ledsen att jag inte hört av mig på ett par dagar. Min dag igår tillbringade jag med andreas, fick presenter av han som bestod utav biosuppé, tröjor o en stor godispåse med endast sura godisar i. Karln vet verkligen hur han ska göra mig glad ;) Nu är vi i full gång att göra oss klara, snart ska vi bege oss mot 50-tals party på "värsta", Ewe o Nina som fyller 18 år! Jag ser ut som marilyn monroe just nu med håret uppsatt i rullar (som jag sedan ska ta ut såklart), och Andreas ser ut som en blandning av Eddie Meduza och David Bowie, med slick o tajta kläder. Bilder lägger jag in på bloggen imorgon =)



Igår shoppade jag förresten lite saker! En parfym, en ny bh o trosor till (hur söta som helst) plus lite mer. Nu ska jag o andreas mumsa i oss från Paradis-asken o göra oss mer klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0