birsta shopping

Idag blev det ett birsta-besök med mamma min. Hon shoppade en dödligt snygg telefon och försäljarna var så nära att tvinga på mig en också, efter mycket om o men bestämde jag mig för att kanske köpa den när jag fyllt år istället. Blä vad snygg o behändig den verkade. Det blev iaf ett köp på monki, en ljusblå lite kortare oversize t-shirt med jätteskönt material =D Fick även ett par skor, eller jag ska få de på torsdag när jag fyller år. Ett par svarta låga skor med klack, jättesköna o urgulliga! Köpte även lite vanilj luktande ljus, yummie! Jag är beroende av ljus nu på vintern, finns inge mysigare. Nu ska jag åka iväg på innebandy, för min älskade pojkväns skull!

 
En tröja och en mamma =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0