efterlängtat jullov

Igår träffade jag Hanna på stan runt halv tolv, vi gick o handlade fika o gick sedan till lektionen där hela klassen satt vid ett bord med ljus, och hur mycket fika som helst =D Blev en hel del kort men de har jag inte tillgång till nu. Sedan blev de o kolla på julavslutning, efter den blev det o säga hej då till pontus som sticker till AIK nu o lämnar våran klass. Tråkigt, men hoppas det går bra för honom! Sedan gick jag o sanna o tog en soft ice drink o hade tjejsnack på coffee house, min underbara sanna :) kvällen tillbringade jag med andreas.

Nu har andreas stuckit på match o jag kom precis ur duschen. Snart ska jag också dra dit o kolla på den. Ikväll blir det biosuppé o jag hoppas verkligen på en mysig kanonkväll! Känns som jag behöver det:) Det blir alltså först restaurangbesök sedan bio med mitt hjärta. RIKTIGT SKÖNT MED JULLOV!


Kommentarer
Postat av: sanna

min bästa emily!

2008-12-20 @ 18:13:55
URL: http://gotthardsson.blogg.se/
Postat av: Petra

hahaha, biosuppé har man bara bra minnen ifrån;)

2008-12-21 @ 16:35:05
Postat av: Petra

haha eller hur! jaa jag tror det;o det var lite dåligt faktiskt ;P

2008-12-21 @ 22:03:29
URL: http://pswiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0