gussjö

Idag när vi vaknat drog vi till birsta o köpte lite julklappar. Min ekonomi är inte den bästa just nu, det borde den vara eftersom jag nyss fyllt år, men jag har valt att spara lite av de till en utlandsresa framöver+frisörbesök om nån vecka! Jag känner mig så duktig när jag sparar =) Sparade 5 tusen efter jag jobbat i somras också, men de försvann på ett smack när vi åkte till Kreta. Men det var det värt!

Har även haft träning på nordic ikväll, det var jobbigt som tusan första gången på länge jag fick riktigt flås! Sedan har jag o andreas sett på film o bara slappat! Imorgon bitti åker vi till min stuga i gussjö, en bit ifrån härnösand! Blir bara o ta det lugnt skulle jag tro. Vid ett sånt här tillfälle önskar jag att jag hade en riktig systemkamera o ta massa fina vinterbilder där. Jag är faktiskt duktig på att ta kort!!! Fått det av min farfar skulle jag tro :)

JAG HAR GLÖMT O BERÄTTA DET BÄSTA.... vi ska inte ha lärare monica längre. Bara nån vecka på vårterminen nu. Lycklig jag blir! Idag vänder det, det blir ljusare längre o alltså blir nätterna kortare. Yeey! =) Kom nu sommarn jag behöver dig. God natt puddingar!


Kommer aldrig glömma den här dagen o kvällen i armsjön. Det var dagen innan jag skulle till cypern. Han hade gjort världens mys med ljus o jordgubbar vid vattnet :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0