julkänslor

Idag har det varit en typisk vinterdag. SLASK som gjorde mig irriterad o störde mig på minsta lilla grej under hela dagen eftersom jag var dyngsur om fötterna. Jag stod med en fot på elementet i klassrummet, böjde mig samtidigt jättelångt framåt o antecknade matten. Visst låter det komplicerat? Skönt var det iaf. Jag o hanna åt på subway på lunchen efter ett hemskt engelskaprov, sedan gick vi upp två irriterade själar till de sista lektionerna.

Efter skolan när jag kom hem till andreas, tog vi av oss alla blöta strumpor o hoppade i ett varmt bad. Efter det åt vi julmust och tomteskum o såg på vänner. Typiskt sånt man gör på vintern =) Det var mysigt. Han skjutsade hem mig för ett tag sedan. Jag ska snart släcka ljusstaken o lägga mig i sängen med mitt varma duntäcke. Oj nu gick jag till överdrift med julkänslorna. Men det är faktiskt bara nån vecka kvar, och imorgon är det en vecka till min 17-årsdag! Det glömmer ni inte hoppas jag =) vet inte hur det ska firas men till helgen blir det iaf tjejmiddag med lite underbara töser eftersom det är mitt emellan min o hannas födelsedag.. Jag längtar! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0