julklappar

Jag har haft en jättebra jul hitills. Har fått pengar, presentkort, smycken, shampoo (ett rosa från frissan som är bra för blont färgat hår, och ett annat som luktar gudomligt), body lotion, en oliv fuktcreme, ett par klädesplagg från indiska, sängkläder, en urgullig betty boop pyjamas som farmor köpt i usa, strumpor o lite sånt bra =D Bäst var det att min lillasyster fick ett Mariospel till vårat playstation. Jag älskar Mario och kommer sitta klistrad framför tvn o spela nu framöver. Jag var tomte i år, det svåraste var att få till rösten hyffsat mörkt, men jag klarade nog det ganska bra iallafall ;) Nu kommer snart Andreas till mig, ett perfekt avslut på denna dagen =) God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0