klädesplagg

Hemkommen från träning för ett par timmar sedan. Sett film "Another cinderella story" med min lilla sjuka lillasyster, den låter fjantig på namnet men jag tycker den var jättebra! Nu har jag suttit o kollat på kläder på massa hemsidor, bla monki. Dessa plagg kommer nog inom kort vara i min garderob

   

Mycket svart, jag vet. Men med några färgglada accessoarer blir detta galant! I'll show you =D Nu fick jag ett sms av mami, verkar som hon är lite tårögd för att jag fyller 17 år i veckan. "Vid den här tiden på kvällen, för 17 år sedan började jag få värkar, 27 timmar senare föddes du. Vilken tur att det var du som kom med storken" and so on, haha :) Imorgon ska jag firas hos pappsen. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0