oh baby

Idag har det mest varit en deppdag. Men det har haft sina fina stunder- massage o tid med hanna på stan. Det betydde mycket idag, hanna dvs :) hon är en bra vän, den bästa. Kom hem från träning för ett tag sedan, det var snöigt o blaskigt men det gick väl bra ändå.

you makin' that mistake again, oh why
don't you understand
that everytime you do you make me cry

I see those tears and it hurts so much
each time you say you're sorry
cause no more words or regretful touch
could change the way I'm feeling


Men vissa ord har jag fått höra idag, som jag verkligen behövde få höra. Efter all skit.


dagens outfit: SUR

Kommentarer
Postat av: Stina

Var du massage ? :) Det är rena himelriket, haha

2008-12-02 @ 21:28:28
URL: http://sttina.blogg.se/
Postat av: H

Du är min bästa vän, du är alldeles egna solstråle!

2008-12-03 @ 21:48:10
URL: http://westrins.blogg.se/
Postat av: sannaa

finns här för dig älskling, alltid :)

2008-12-03 @ 22:23:43
Postat av: Emily

jag älskar er! mina bästa. I really do

2008-12-03 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0