okänd kommentar

En okänd kille på 14 bast skrev till mig på bilddagboken nyss, att han satt brevid mig o andreas igår på bussen tydligen. Inget jag kommer ihåg. Han skrev att han tyckte vi passade bra ihop, jag frågade varför han tyckte det, och han sa att han tyckte vi såg ut att trivas så bra med varandra. Sånt blir jag glad av, otroligt glad! :) Mycket gladare än om någon skriver nån komplimang om mig. Att veta att någon tycker jag o andreas är fina tillsammans gör mig så mycket gladare, mest för att jag/vi alltså inte är de enda som tycker det :) Vi passar bäst tillsammans, det gör vi faktiskt!


25/01-07 v

Kommentarer
Postat av: Anonym

You know it's true :')

2008-12-17 @ 00:49:36
Postat av: Josse

Emliy: Hittade du ngt på stan? =D Du är en underbar tjej Josse!



Josse: Japp, det blev en nyårsklänning och hårfärg :) Åh glad jag blir vännen, du är toppen med!

2008-12-17 @ 16:50:15
URL: http://josefinekarlsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0