presenter

Det blev en kanonkväll igår! Började med att vi åt på pizzerian här brevid, det blev kebabtallrik för mig medan de flesta andra tog pizza. Efteråt gick vi hem till mig, såg idol o åt gosaker! En riktig myskväll med underbara flickor. Fick jättefina saker också. Först bytte jag o hanna presenter, hon fick ett lipgloss (nu slipper hon sniffa mitt hela dagarna) och lite annat smaskigt. Av henne fick jag ett par ur söta trosor och ett par örhängen. Tack för det hjärtat! Sedan fick jag o hanna varsitt armband av olivia x2, jennifer o marielle. Det var våra initialer och stjärntecken på de, hur fina som helst! Hade man absolut inte förväntat sig, tack så mycket för det med! Jag som gått o tjatat att jag ska köpa ett armband i flera veckor, om inte månader! yey :D Efter idol kom andreas o hämtade mig o resten av flickorna åkte hem. Jag o andreas såg vänner hela kvällen, sedan sov vi. Idag har vi varit på stan en sväng, tog en caffe latte smaksatt med caramell på waynes som är min nya favorit efter tips av hanna =D Resten av kvällen blir det bara mys.

 
Här är armbandet och örhängena. Trosorna har jag på mig så de
får ni tyvärr inte se =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0