shopping-sugen

Igår den 25:e hade jag o andreas 11 månader, det har jag glömt o berätta. Det var som igår vi stod här ute på gatan i Bosvedjan o kysstes för första gången :') Det var i början av Januari det, min älskade. I love you!

Ikväll har vi varit i Haga med Andreas släkt där de hade "lilla julafton", kikade på tv sen åkte vi hem till honom. Nu är han o hämtar resten av familjen, sedan ska vi fortsätta se vänner hela natten =) Imorgon ska jag träffa min Sanna, vi ska gå o hitta fynd på stan hade vi tänkt sen blir det kinarestaurang med andreas på kvällen.. BTW så färgade jag o klippte håret idag, det blev ganska bra. Mamma fick göra det på mig eftersom det inte finns en enda tid innan nyår, men hon är jätteduktig =) Lite gult blev det kanske, men jag är nöjd :) Utväxten är borta o allt det slitna också.

Jag är galet sugen på att shoppa, håller tummarna för att jag hittar något kap imorgon! Kika min blogg imorgon så lägger jag förhoppningsvis ut det jag köpt. Nu kommer A hem igen. Puss o god natt

Kommentarer
Postat av: H

Jag vill se ditt hår! :)

2008-12-27 @ 11:14:31
URL: http://westrins.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag är i ett hus några meter ifrån dig, så komsi :D

2008-12-28 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0