Shopping

Det blev som väntat lite shopping igår. Blev ett par tröjor på stan med sanna, en fika på afmidor o massa mysprat. Efter jag o min pingla skiljts åt träffade jag Andreas o jag tvingade med honom på birsta. Där blev det en till tröja på monki. Vi åkte sedan ner till stan igen o åt kinamat. Jättemysigt var det :) Resten av kvällen var vi hos mig o myste.

Nu har vi ätit lunch o jag får snart skjuts av honom till träningen på nordic. Efter den blir det middag hos hans farmor o farfar =)


Rockig t-shirt från vero moda
Mörkblå tröja i skönt material från monki
Vanlig svart lång tröja från gina tricot


Kommentarer
Postat av: H

vänta nu... är de du som gillar svarta kläder eller? ;)

2008-12-28 @ 17:57:10
URL: http://westrins.blogg.se/
Postat av: emily

Faktiskt så behövde jag lite svarta kläder ;) Men den i mitten är faktiskt mörkblå! Du vet att jag inte är emo :( :D

2008-12-28 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0