Sömntuta

Vad har hänt med mig? Idag väcktes jag o andreas av att telefonen ringde klockan ETT! Vi har sovit hur länge som helst de senaste dagarna. Inatt var vi jo för sig uppe länge, men ändå =) Drog på mig kläder o åt lite sedan fick jag skjuts hem av andreas vänner som han skulle vara med. Nu kommer snart Maja till mig, det ska bli mycket roligt! Vi har mycket o prata om, det var för längesen vi träffades nu!

På nyår ska jag o älskling först äta middag hemma hos han med några. Sedan åker vi till Maja i stan där hennes man plus några till är. Jag ska ha på mig ungefär samma som jag hade på julafton, min svarta klänning plus mina fina (men hala!) skor. Tänkte locka mitt nyfärgade hår o mycket smink sådär på nyår ska det vara ;) dock kommer andreas klaga eftersom han gillar mig bäst osminkad. Tur är väl det iallafall :)


Dessa två är jag beroende av just nu! Oliv fuktcreme som jag fick av mamma i julklapp och Strawberry lip balm julklapp från Andreas syster Emelie. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0