tjejkväll

Efter skolan idag sprang jag ner till stan efter att ha gjort ett referat på svenskan. Sprang ner o köpte present till min Hanna innan hon kom ner o vi gick o köpte gotta tills ikväll. Sedan kom andreas o hjälpte mig bära hem grejerna. Nu sitter vi o ser på top model, han slog FRIVILLIGT på trean för min skull! Han brukar vägra se top model, men idag har det skett en förändring, han har insett hur bra det är! =D

Ikväll blir det mat på pizzerian o myskväll senare med flicksen hemma hos mig. Vi blir sju pers o det ska bli skoj! Det blir bål, chirre, marängsviss o lite sånt mummigt.


Han kanske blev lite väl inspirerad..
Andreas i en top model posé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0