twilight

Vilken sjukt mysig kväll jag haft! Började med middag på the mercat cross, det blev kycklingfilé o godsaker. Efter att ha suttit där ett bra tag gick vi till bion, vi såg twilight. Jag kan ju lätt säga att det är bland de bästa filmer jag sett. Den hade något speciellt, jag älskade den verkligen. Tycker den var vacker, hemsk o allt på samma gång. SE DEN om ni inte redan gjort det =) till o med andreas älskade den. Sedan tog vi bilen hem till mig, då är det love actually på tvn. Också en favorit, finns väl ingen film som är så mycket sötare. Jag är kär i lillponken som vill åt den sjungande flickan.. ÅH! nu ska jag o min gos sova snart. Jag känner mig full av kärlek o glad är jag som tusan. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0