upplevelse

Ikväll har jag varit på någonting jag aldrig varit på förut. En mystisk, spännande sak som jag tänkt på ganska mycket men aldrig fått någon tanke på att gå på det. Andreas mamma berättade för några dagar sen om massa händelser, spökeliknande saker som hänt o det väckte mitt intresse =D Jag o andreas följde med henne o några till på sians. Det var alltså ett medium som stod o berättade för några om att hon fått "kontakt" med någon bekant som dött. Det var lite läskigt, jag fick rysningar. Men det var intressant att gå på en gång i livet iaf! Det tycker jag ni ska prova på ;) Jag har inte bestämt mig riktigt om jag tror på sånt eller inte. Vissa saker tror jag är sanna, att de t.ex. kan känna energi från någon person kanske. Men det där att hon berättade vad som ska hända i framtiden osv tror jag inte ett dugg på. Det var iallafall en helt vanlig människa (utan kristallkula för den som var intresserad) som stod o berättade =) Gud vad saker ni måste tro om mig nu. Det var som sagt roligt o prova en gång i livet. Nu ska jag poppa popcorn o se tv!


Det var iaf snälla spöken hon pratade om.
Det finns inga dumma spöken *intalar mig själv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0