dance

50-tals festen var riktigt rolig! Gammal skön musik o gott sällskap. Jag o andreas ringde efter skjuts runt tolv tiden efter att ha kört både bugg o annat på dansgolvet! Då vi kom hem gick vi nästan direkt o la oss. Igår var det födelsedagskalas hos min lilla kusin maya som stod på listan, efter vi fikat åkte vi hem till andreas. Tog bilen ner o köpte hem lite mat, för att sedan äta lite mer när hans föräldrar kom hem. Mums vad gott o vad hungrig jag var igår.

Innan vi la oss laddade vi hem o såg titanic. Somnade ganska sent vilket led till att jag var otroligt seg idag. Jag o hanna gick som två pannkakor på stan med armarna dinglandes o tunga steg tog vi också, vi låg även o filosoferade i en trappa ett bra tag! =D Men det är aldrig fel! Sen slutade skoldagen med ett skrattanfall, dock var det bara jag o hanna som vid varsin sida av klassrummet uppfattade det roliga. Eftersom det bara var vi som hörde! Ikväll har andreas varit här innan hans träning, nu ska jag bara slappa resten av kvällen o njuta av liveeeet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0