indiana jones

Gårdagen i stugan var mysig. Först hämtade vi upp andreas, åkte o handlade massa inför kvällen. När vi kom fram åt vi fläskfilé o strips efter en stund, efter det blev det massa saker man inte bör göra när man är i stugan. Allt som man åkte ifrån o inte skulle göra när man var i stugan förut. Wilma satt vid min bärbara, pappa o andreas höll mest på med ett playstation bilspel med ratt o grejer, o jag satt o spelade indiana jones på en annan dator som jag inte gjort på hur länge som helst. Det är lätt det bästa spelet som någonsin gjorts =D önskar det skulle fungera på min dator :( men det fungerar bara på windows 98 eller xp. Tillslut blev spelet så krångligt så jag fick ringa hem till julia o be henne gå in o kolla upp på internet hur man skulle göra för efter 3 timmars kämpande var jag ganska less. När det problemet var löst hade jag tappat tålamodet o var mest förbannad på spelet, haha komiskt nu efteråt hur sur jag blev.

Sedan såg vi på nån film, efter det la vi oss i en våningssäng o sov. Vi sov såklart tillsammans i den nedersta sängen, dock var den lite liten men vi fick plats såklart =) Åkte därifrån runt tolv, ner på stan o handlade de sista julklapparna. Satte oss sedan på afmidor, jag mamma andreas o mormor. Jag tog en caffe latte med karamell smak som vanligt, love it! Nu är jag hemma, ska julstäda lite på rummet hade jag tänkt o slå in de sista julklapparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0