pluggstrejk!

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Var en slapp dag med bara två lektioner, jobbade klart med vårat arrangemang som är en fotbollscup som jag ska redovisa imorgon! Snart kommer andreas, vi ska bara fika o ta det lugnt tills han åker på sin träning. Då ska jag INTE kolla igenom engelskan iaf även fast jag borde, vi har ju 360 glosor PLUS grammatik PLUS fyra äckeltexter vi ska kunna. Jag blir så sur o strejkar helt enkelt!!!!

Nu är det 1:a december, inne på min månad dvs. Jag fyller år den 11:e, sen är det julafton o sånt mys. Love it =) Det är också jullov, jag har inga speciella planer på lovet vilket är jätteskönt =D ska bara mysa o ta det lugnt! Jullovet kommer vara behövande, vi har sjukt mycket att göra i skolan nu! Jul, födelsedag o lov är det enda jag tycker om med vintern.. Och Januari är ju också speciellt såklart, då jag träffade min älskling för första gången :)


Men vad jag saknar sommaren ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0