veckans planer

Sitter med en godispåse, filt o tända ljus i sängen nu. Idag hade vi ett muntligt geografi prov, jag hade inte pluggat någonting. Vet ni vad jag fick? MVG! Helt sjukt. Men jag fick 2 frågor, båda var ganska lätta o självklara. Bosse tyckte jag gav ett utmärkt svar, och gav mig ett mvg. I geografi som jag kan säga är mitt svagaste ämne. Jag brukar inte bry mig så mycket om betyg, men det var väl roligt att för en gångs skull få ett mvg =) Yey!

Efter skolan blev det fika på stan med ponken min. Blev en rostad bagel med cream cheese och en julmust, mums! Efter det köpte jag en godispåse o åkte hem. Sen dess har jag bara legat o degat i sängen o det ska jag fortsätta med. Jag har nämligen för en gångs skull inget att plugga.

Veckans planer
Måndag- Enda slappdagen. Bara ta det lugnt!
Tisdag- Skola, massage, träning
Onsdag- Skola, fira mig hos pappa
Torsdag- FÖDELSEDAG. Skola, fira hos mamma
Fredag- Skola, Fira hos älskling
Lördag- 50tals fest
Söndag- Återstår att se!


Man ser ganska tydligt vad jag gillar för godis va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0