utsidan som räknas?

Jag sitter o jobbar med ett hemprov o har inte tid med att skriva här, känner mig stressad eftersom jag jobbat med en fråga nu i en timme o knappt hittat nån information. Detta hemprov kommer ta mig hela helgen.

Ikväll har jag tränat, vi var 6 pers vilket ledde till mest lek! =) Det tycker jag oooom. Vi körde fotbollstennis, de yngsta mot de äldsta. Såklart blev jag bland de yngsta och förlorade alla matcher, men inte deppade jag ihop för det, bara nästan. Jag är mer tävlingsinriktad när det gäller kortspel. Tål inte att förlora!

Nu ska jag fortsätta med mitt hemprov. Ser att jag fått 40 mer läsare nu per dag sen steff gjorde om designen på min blogg. Ni bryr er alltså bara om utsidan :o Nejdå. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0