alla hjärtans dag

sitter i datasalen på hedbergska just nu, har lunchrast. vilken underbar dag det var igår! först var jag på skolan, vi hade skridskor på idrotten o det blev väl inte sådär fullt lyckat 8-) efter skolan träffade jag elin på stan, vi satt o fikade skrattade o hade det mysigt :) gounge, har saknat henne. sedan kom andreas ner till stan o vi åkte hem till mig, dessvärre såg vi att det var kolsvart i mer än halva skönsmon, det var strömavbrott. vi kom hem till mig i kolsvarta mörkret o tände ljus o bara låg i soffan o pratade o sådär, det var mys:) sedan kom mamma hem så hon joinade oss, mycket saker man kommer på att göra när man inte har någon el :o det finns ju inget alls att göra. så det blev lite nördiga ordlekar och sånt men det var roligt ändå! ;) runt elva åkte min älskling hem, när jag kom hem låg det röda rosor på min säng som han köpt till mig. hur söt får man bli!? nu har vi iallafall klassråd sen matte, sen är det helg för mig eftersom vi är lediga imorgon ;) thank god! ikväll ska jag vara med min andreas såklart, det är ju alla hjärtans dag.

CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0