Dagens

Dagens humör: Glad
Dagens mående: Förkyld men humöret är ändå på topp
Dagens borde: Jobba matte, men det är svårt o jobbigt
Dagens frisyr: Utsläppt plattat
Dagens klädsel: Myskläder just nu
Dagens planer: Har gjort mina planer för dagen- slappa, sitta vid datorn, vara med andreas
Dagens materiella vill ha: -
Dagens längtan: Värme som vanligt, ge mig en skön sommar nu
Dagens fundering: När jag ska sluta ha ont i min höft o när förkyldningen ska gå över
Dagens beroende: semlor, mums
Dagens tråkigaste: Internet inte fungerade =D Stora problem jag har va?
Dagens roligaste: Andreas
Dagens middag: Fläskfilé o potatisklyftor
Dagens låt: Min älsklings låt som han sjöng för mig. Den är riktigt fin

image318
förövrigt är hanna tillbaks. thank god!


Kommentarer
Postat av: linnéa

EMILLYYYY ÄR SNYGGG :D

2008-02-08 @ 08:50:10
URL: http://lforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0