exhausted

Såhär trött o slut i kroppen har jag nog inte varit på länge, om jag någonsin ens varit det. Jag vet inte varför, är väl för att vi spelat rätt många matcher i helgen o haft mycket idrott o träning i veckan. Igår när jag kom hem från den lyckade matchen så såg jag som sagt på film med Julia, sen gick vi o la oss i min säng o pratade sen sov vi. Imorse klev jag upp runt tio, fixade lite sen åkte jag på samling. Vi hade match 12 mot sdff o vi förlorade tyvärr, kändes lite tungt eftersom vi både spelade bättre än de o hade mycket fler lägen också. De hade knappt mer än två, och de gjorde dom mål på, tärt! Men åkte iallafall hem o har bara slappat hela dagen, hade gärna varit med min andreas men han är i östersund men kommer som tur är hem om nån timme. Får se om jag hittar på något med honom ikväll eller om jag fortsätter o slappar. Har blåmärken, brännmärken o massa annat fint fulla benen, great ;) men så är det att spela fotboll, roligt är det iallafall! ciao

image324
jag lovar er
jag har världens bästa pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0