god morgon

igår kväll var jag bara hemma o tog det lugnt, sedan runt halv elva kom andreas o hans pappa o hämtade mig. vi åkte hem till honom o tog det bara lugnt :) sedan la vi oss o myste o sov! imorse vaknade jag av att min älskling pussade på mig, han skulle till skolan o jag låg kvar o sov hos honom. när jag vaknade ett tag senare slog jag på vänner o låg o kollade på det ett tag, sedan kom pappa o skjutsade hem mig till skönsmon, har precis duschat o nu ska jag packa lite grejer sen ska jag härifrån så snabbt som möjligt... =/ hualigen. idag ska jag träffa maja på stan, hoppas även på att få träffa andreas en stund. sedan ikväll sover jag över hos maja. resten av helgen vet jag inte vad jag ska göra, ska väl bara ta det lugnt:)

image328image329


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0