jag har världens underbaraste pojkvän

.. :) kan nog inte bli så mycket bättre

det har varit en lugn o skön dag, helt klart! började med den jobbiga o onödiga bollsporten, vi hade basket vilket sög, men nu har man äntligen börjat fått in tekniken lite smått ;) efter den hade vi svenska, vi såg fortsättningen på harry potter, jag fick ta fram min tekniska förmåga o fixa så att ljudet startades eftersom att varken elsie eller någon annan kunde det, tur att det fanns en nörd i klassen då;) efter vi sett en liten stund sa elsie att vi skulle spola till slutet helt plötsligt? så vi skulle tydligen inte knappt få se någonting av filmen, men efter lite tjat fick vi gå och se klart filmen nästa lektion förmodligen.. gick ifrån skolan ner till sporthallen med ida, vi kikade fotboll o efter en liten stund kom andreas o joinade oss. efter tre någongång fick jag skjuts hem, somnade nästan direkt o sov tills det var en halvtimme innan träningen började. hade fys, o även enskilt samtal med jim! så han ställde lite frågor o sådär, fick säga vart man trivdes o spela bäst osv. efter träningen duschade jag, sen gjorde jag toast åt mig o julia också såg vi tv. Nu ligger jag i sängen, o ska nog nanna snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0