måndag

Kom hem från träningen för ett tag sedan, den var rätt lugn så det var skönt. Det var en riktigt bra skoldag faktiskt, hade roligt hela dagen o var på psyk humör =D efter skolan träffade jag på min älskling o vi åkte hem till mig. Han är bra gosig! Sedan kom pappa o hämtade oss, andreas åkte hem o jag o pappsen åt pizza, yummie! Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag, förutom tränat som sagt då. Imorgon börjar jag lite senare tror jag, det ska bli skönt. Nu sitter jag o pratar med Hanna, det är ju tur att det finns människor som henne kan jag lova! ;) TA OCH KOM HEM NU!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag längtar tills jag kommer hem! you and me back in business då ;)

2008-02-19 @ 16:13:30
URL: http://hwestrin.blogg.se/
Postat av: emily

Ja men menar du! =D Och då ska vi ju göra en viss sak 8-) haha oh yeah! :D

2008-02-19 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0