mcdonalds cup

Just nu sitter jag med världens leende på läpparna i vardagsrummet o kollar på den gamla klassikern titanic med min stora lillasyster julia =D Jag är glad, mest för att jag tillbringat dagen med min kärlek. Men också för att vi är obesegrade i mcdonalds cup, även fast vi kanske inte spelat helt fantastiskt ;) Igår kväll var jag iallafall efter en stund hos andreas, hemma med honom hos min farmor. vi myste o pratade o hade det roligt :) sedan åkte han hem o jag gick o la mig.

imorse träffade jag honom efter 8 någon gång på nordic, sedan hade jag samling o match. först mot matfors o det blev 1-1. sedan mot enskede blev det också 1-1, jag gjorde mål som var bedrövligt fult, men jaja den gick in iallafall. sedan var det ett långt mellanrum från 1 till halv sju, då följde andreas med till mig o "vi" såg på film, han somnade ;) men det unnade jag han eftersom han klivit upp så tidigt för att kolla på matchen. men väckte han då o då vid de fina scenerna =D såg på the notebook igen, min älsklingsfilm.. o en nyfiken wilma kikade också med oss. sedan runt sex åkte vi inmot stan o nordic, spelade mot bondsjöhöjden o vi vann med 3-0, vi spelade inte direkt bra men vi vann iallafall, satte den i mål igen o det var iallafall lite snyggare än det förra, haha. Men det var riktigt roligt att spela idag iallafall =) trots min förkyldning som nästan gått över nu, SKÖNT! Bra spelat flickor :)

image321image322image323

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0