min finaste

igår var en helt great dag! började med att jag steg upp utsövd o allting, åkte in med jenny till stan o vi gick runt o kikade o hade det trevligt som vanligt! :) sen pallrade jag mig hem, fixade sen åkte vidare på lagfest. var massa härliga brudar där o vi körde lekar, sjöng, pratade o hade det trevligt! runt elva tog jag bussen mot bosvedjan, andreas mötte mig o vi gick hem till honom. Där var lite folk så vi satt o kikade på film o sedan gick jag andreas o hans urgulliga söta syster emelie o hennes kompis ner till ett annat rum o såg på skräckis, läskig var den =D sedan gick vi o la oss, somnade runt sex tiden :) sedan vaknade jag pigg runt nio tiden, helt sjukt. låg o väntade på att andreas skulle vakna eftersom jag kände mig dum om jag väckt han, som tur var fick han ett sms så även han vaknade! ;) vi låg kvar i sängen rätt länge sen såg vi på film, åt lite o myste o skrattade! :) han är så rolig, han är så fin o underbar! sedan åkte jag hem till ett helvete, sedan träning, o nu har jag precis duschat o nu ska jag fika o se på tv sen nanna tänkte jag =D är helt slut. ciao

image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0