min helg

i fredags efter jag varit hos andreas åkte jag hem, fixade, sen vidare till stan o träffade maja :) vi gick runt, åt o lite sådär sen hem till henne. vi busade o hade det roligt hela kvällen, andreas kom förbi en stund också! sedan la vi oss i rätt bra tid, bakade gjorde vi också men det blev rätt misslyckat eftersom vi var mätta efter smeten! =D typiskt oss. I lördags efter lite, eller ska jag säga mycket, kaos så var jag iallafall hemma hos mamma. tur att jag har min maja, hon stöttar mig jämt :) på kvällen kom carrou till mig, joel sazze o lite folk kom hit sen drog vi vidare till bredsand. var väl inge vidare, så jag drog hem o sov, det var däremot skönt! idag har jag varit på restaurang med mamma, riktigt gott o mysigt var det! också har jag försökt plugga lite, vi har ett hemprov att göra tills imorgon men har väl inte gått sådär jättebra med det. tur att min pojkvän är naturare o världens snällaste så han ska hjälpa mig nu :) sedan ska jag sova. 

image335 
m.alvebro (flera år sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0